BMW Seria 8

Nu, 523. Acum poți ieși de pe site.

Previzualizat de Concept 8, viitorul coupe al bavarezilor a intrat deja în etapa finală a dezvoltării pentru producția de serie. Conform constructorului, ultimele teste – efectuate în Țara Galilor – sunt dedicate calibrării suspensiei și a sistemului de tracțiune integrală, pentru a oferi un „pachet dinamic perfect armonizat”.

BMW Seria 8

"Noul BMW Seria 8 Coupé va fi disponibil exclusiv cu anvelope mixte. Acest lucru ne-a oferit posibilitatea ca, prin coordonarea sistemelor de control al suspensiilor, să exploatăm potenţialul roţilor spate mai late pentru a obţine caracteristici de manevrabilitate deosebit de sportive. De asemenea, valorile mai mari de înclinare ale tuturor roţilor şi caracteristicile elastocinetice reglate în mod special conduc la realizarea unor viteze de virare extrem de ridicate înainte de intervenţia electronicii. Aşa că cei care doresc pot conduce şi pe circuit cu DSC activ." - Jos Van As, director de aplicare a suspensiei.

Oamenii ăștia au directori la capitolul suspensie. Dar lăsând la o parte PR-ul, mașina se va prezenta cu un sistem xDrive de ultimă generație, un diferențial blocabil activ pe puntea spate și cu suspensie adaptivă semnată Motorsport. Relaxează-te, majoritatea puterii oferite de motor va fi transmisă punții spate, iar precis diferențialul acela șmecher se va asigura ca mașina să aibă insecte moarte și pe geamurile laterale.

BMW Seria 8

Vorbind de motor, aparent M850i va dispune de o variantă a N63B44O2-ului twin-turbo de 4.4 litri de pe M550i, dar cu revizuiri la admisie, evacuare, turbine și interne pentru a reduce fricțiunea. Modificări care îi vor oferi 523 de cai și 750 Nm la dispoziție, cu 67 de cai și 100 Nm mai mult decât varianta din care se trage.

BMW Seria 8

Anexează aceste cifre la o cutie automată Steptronic sport cu 8 viteze și totul începe să prindă formă. BMW s-a sfiit în a spune cât cântărește exact hardughia (este o mașină destul de mare), dar știm că va fi mai ușoară decât vechiul Seria 6 grație utilizării aluminiului în caroserie, a acoperișului din fibră de carbon și a portbagajului din material compozit. Sub două tone va avea sigur.

În orice caz, dacă viitorul M850i xDrive Coupe se anunță a fi un proiectil pe roți, nici nu vreau să mă gândesc ce vor face nemții din M8.

Link Galerie Foto

Advertisements
Știri

Ghici câți cai putere va avea viitorul BMW M850i?

Gallery

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s